Přehled našich produktů - Pokladní systémy Optimus - RHC Software

Přejít na obsah

Hlavní nabídka:

Celý program Optimus GASTRO je sestaven z několika modulů, které jsou uzpůsobeny podle typu použití.

  • Optimus POS - pokladní část je sestavena z důrazem na obsluhu dotykem bez použití dalších ovládacích prvků. Rozdílů mezi mobilní a pevnou pokladnou mnoho není, ale u mobilní pokladny je vše přizpůsobené omezenému výkonu zařízení. Přitom byla zachována maximální funkcionalita. Veškeré funkce jsou maximálně optimalizovány pro výkon a rychlost.

  • Optimus BackOffice - kancelářská část systému. Vše jsme podřídili maximu informací, které manažeři restaurací ve svých provozech potřebují. Nechybí zde podrobné sestavy prodejů, tržeb nebo statistiky prodaných položek. Veškeré nastavení softwaru jsou přehledně umístěny v klasickém programovém menu.

  • Optimus Konfigurátor - program pro konfiguraci jednotlivých pokladen. Zde se nastavují různá nastavení, aby se mohla každá pokladna chovat dle různých požadavků, i když je zařazena do jednoho společného systému. Zde se třeba nastavuje vzhled účtenek, nebo kuchyňských bonů. Samozřejmostí je i nastavení výchozí cenové hladiny nebo nastavení chování pokladny při platbách.

Postupně se Vám pokusíme představit nejdůležitější části softwaru Optimus GASTRO.

Optimus POS

Pokladní část programu je navržen tak, aby maximálně splňoval potřeby obsluhujícího personálu. Dnešní obsluha je vystavena neustálému tlaku zákazníků. Rychlá a pohotová obsluha je klíčem ke spokojenosti zákazníků Vašeho podniku. Při používání naší pokladny Vaši zaměstnanci nebudou muset oznamovat kuchařům objednávky, vypisovat a počítat účty a atd. To celé rychle a spolehlivě bez možných chyb lidského faktoru. Celý program má propracovaný systém práv, který zajistí, že každý uživatel bude moci dělat na pokladně pouze to, co mu Vy sami dovolíte. Všechny tyto vlastnosti jsou ještě umocněny dobrým hardwarem v podobě dotykového ovládání nebo thermotiskáren.
Pro Vaši představu následuje seznam vybraných funkcí, které by Vás mohli zajímat :

              • Propracovaný systém slev
              • Tisk objednávek i na několik středisek
              • Mnoho typů plateb oddělených v uzávěrkách pro větší přehled
              • Tisk účtenek i předúčtů
              • Několik typů automatického odtěžování
              • Mnoho možností práce s otevřeným účtem (rozdělení, sloučení, přesun)
              • Možnost použití benefitních programů
              • Automatické přepočítání cenových hladin dle věrnosti stálých hostů
              • Možnost automatického vyúčtování zrcadla
              • Podrobné nastavení účtenek dle vlastních potřeb
              • Grafické zobrazení stolů
              • Vyúčtování veškeré konzumace a služeb
              • Rozdílná konfigurace každé pokladny dle potřeby provozu
              • Automatické přepínání hladin dle stálého účtu
              • Každá layout obrazovky může být libovolně nakonfigurován
              • Přihlašování uživatelů mnoha způsoby (dallas, pinem, kartou)

BackOffice - kancelářské pracoviště

Tato část software zajišťuje řešení pro veškerou problematiku skladového hospodářství, nastavení grafického rozhraní pokladen, zajišťuje kontrolu nad celým provozem a zejména poskytuje výstupy z provozu, aby byli co nejobsáhlejší s maximální variabilitou informací. BackOffice pracovišť může být jakékoli množství podle Vašich potřeb. Na několika pracovištích může současně pracovat několik zaměstnanců a každý z nich může pracovat na jiné agendě. Pokud potřebujete změnit jakoukoli položku na obrazovce, můžete to udělat přímo za provozu bez omezení provozu pokladen.
V programu mimo jiné naleznete tyto agendy :


              • Kompletní skladové hospodářství
              • Evidence dodavatelů a jejich rozbor
              • Podrobné nastavení odtěžování jednotlivých pokladen
              • Inventury za jednotlivé sklady
              • Nastavení cenových hladin a sezon
              • Vedení docházky zaměstnanců
              • Happy hour
              • Možnost vedení pokladního deníku
              • Konfigurace stálých účtů a benefitních programů
              • Několik možností pro konfiguraci ceníků
              • Tvorba a editace kalkulací pro prodejní položky
              • Nastavení a editace stolů a jejich pozic
              • Globální nastavení celého gastro systému
              • Konfigurace layoutů pokladen
              • Nastavení rajonů pokladen a obsluh
              • Možnost nastavení práv uživatelů dle potřeby


a mnoho dalších funkcí. Tiskové sestavy je možné nastavit podle mnoha parametrů, které zajistí kompletní přehled o celém provozu. Mnoho sestav je možné vyexportovat do formátu CSV pro další zpracování. Krom kompletních přehledů tržeb, přehledu účtů i jednotlivých účtenek, rekapitulací prodaných položek je zde i porovnání Foodcostu nebo finanční porovnání skladu a mnoho jiných sestav.

Propojovací INTERFACE

Každý pokladní systém by měl umět spolupracovat s dalšími systémy, které jsou většinou potřeba pro pohodlnější zadávání dat při prodeji. Pro doplnění zde uvádíme i několik typů interface, které máme připraveny :

                • Hotelový software :  HORES,PREVIO
                • Zámkové systémy : SAFELOCK, EVVA
                • Pokladní váhy : DIGI DS650,DS800
                • Skenery čárových kodů
                • LCD displaye
                • mnoho jiných....


 
Copyright 2015. All rights reserved.
Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky